Ahad, 5 Julai 2009

mimpi yang indah




assalamualaikum....




aku nak cerita sikit.. sikit jer... tentang mimpi aku.. aku pun tak tau apa maksud tapi ini mimpi.. orang kata mimpi mainan tidur... mimpi ni dah lama dah tapi aku masih ingat sampai sekarang...




aku mimpi aku dibawa (pegi sendiri tak pasti) ke masjidil haram.. pastu aku nampak seekor unta di naiki seorang lelaki.. (hanya bahagian kaki) tetiba aku dengar ader orang cakap kat aku ... "wahai (nama aku) ... itulah rasullullah" terus aku terjaga... aper pendapat korang?




sampai sekarang aku tertanya tanya benarkah mimpi tu ye? sebab aku hanya dapat lihat kaki saja.. itulah setiap kali nak tidur aku berdoa semoga aku bermimpi dapat bertemu dengan Rasullullah.. masa jahil dulu asyik nak mimpi basah je.. hehehe tapi ingat kalau korang mimpi asyik mimpi basah selalu aku rasa ader jin dalam tubuh korang.. satu lagi kalau selallu mimpi jatuh dari tempat tinggi..


Tiada ulasan: