Sabtu, 11 Julai 2009

berita 100 hari




kuala lumpur: keahlian kelab menari pocong pocong akan digerakkan ke seluruh malaysia kata presiden kelab menari pocong pocong atau nama singkatannye OPOCO. presiden kelab OPOCO ini kini di sandang secara rasmi oleh kak ros. "kita akan melobi supaya acara ini akan dipertandingkan ke sukan SEA yang akan berlangsung tak lama lagi"tambahnya lagi.


kementerian veteran dan sukaneka akan di beri tanggungjawab untuk membentangkan kertas kerja supaya acara ini menjadi kenyataan.


sebelum itu beliau merasmikan hari OPOCO peringkat kebangsaan di sini malam tadi. turut menghadirkan diri ialah jedi jedi dan padawan dari seluruh malaysia. turut kelihatan ialah ubi wan kelubi salah seorang master jedi."dapat relaks sikit" katanya. menurut seorang ahli peserta beliau menyokong penuh kepimpinan kak ros memimpin kelab ini sambil menghirup minuman berperisa ros.


suami kak ros pula berkata"sejak saya mengamalkan tarian ini kak ros tidak merungut lagi" sambil menjeling manja ke kak ros. acara ini juga akan diwajibkan sebelum semua acara rasmi kerajaan tidak lama lagi.


turut memeriahkan acara kehadiran beberapa diplomat asing dan isteri kenamaan. ia juga di hadiri lebih dari 2000 orang dipercayai ahli terawal kelab ini.

Tiada ulasan: