Sabtu, 18 Julai 2009

buah buahan tempatan

selalu pegi kedai mamak yang ader jual buku? selalu pegi kedai buku tak... aku selalu la gi carik majalah.. aku memang tak miss untuk beli majalah.. majalah apa? majalah mingguan wanita.. hehehe (maaf aku bukan pondan atau wanita tulen atau dua alam) aku suka baca majalah ni.. tapi yang paling aku suka baca iklan dalam majalah ni.. tak tau la sebab apa.. seronok nengok banyak produk orang islam di iklankan.. lagipun majalah ni banyak info mengenai wanita.. (cara cara mengambil hati isteri la katakan.. hehehehe)

tapi ader satu majalah yang paaaaaling aku benci dan menyampah.. korang mesti taukan majalah apa.. majalah buah-buahan.. ala majalah mangga.. ye sedara sedari majalah yang aku pikir khas untuk lelaki yang sangat pervert.. nama pun mangga.. memaparkan buah buahan tempatan dan luar negara.. dan buah jantan atau pun betina..(patut KDN haramkan je buku ni) aku ingat dah takder keje kot diorang ni.. aku bukan apa kesian la kat tukang amik gambor tu.. bukan semuanyer rela mengambil gambar macam tu...

yang artisnyer pulak macam rela jer tunjuk buah mangga diorang.. memang la aku nengok (alamak nengok untuk pengetahuan hehehe) ranum ranum tapi itukan umtuk suami korang jer.. buat apa la korang tunjuk kat aku dan kaum sejenis aku.. kena yang betul betul pervert diorang buat modal pulak.. kan ke korang pun dapat share dosa.. tunjuk mangga satu hal..(bukak aurat) pastu babitkan orang lain la pulak.. macam MLM pulak..

lagi satu isi cerita dalam nyer langsung tak berpekdah.. contoh la.. tajuk dia :joyah pernah hilang telepon.. contoh je la kan.. dari muka depan sampai ke belakang langsung zero.. aku tulis ni pun bukan apa.. aku naik menyampah dengan majalah ni.. hentikan la pengeluaran.. bukan laku pun aku rasa.. ker laku? aku rasa la tak laku..

ader satu lagi kalau artis lelaki mesti bergambar kat kolam mandi tak pakai baju.. woiii.. ko ingat badan ko tu cantik ker.. buat nmalu je la..

buah kegemaran aku
ini hanya pendapat aku.. maaf kalau ader yang tak setuju.

Tiada ulasan: