Rabu, 26 Ogos 2009

menunggu

tahniah la..sebab PAS menang.. bila la BN ni nak tumbang.. aku bukan apa nak tengok berita TV3 suku punya cerita.. macam mana ye.. iyalah asik asyik yang salah.. yang buruk semua pembangkang.. takder satu yang elok.. padahal kalau di teliti BN lagi la teruk.. aku rasa mesti berita dia pusing 360 darjah punya la.. bodek dan terus membodek.. cuba nengok bab sprm cukup la.. kalu pembangkang pergh... cepat dan sedia untuk menyiasat tapi kalau kena kat kerajaan (BN) macam takder apa apa jer.. macam PKFZ.. dah terang terang dah ada penyelewengan.. lambat jer bertindak.. macam ader halangan jer...
apa apa pun seperti yang aku cakap aku menunggu apa tajuk berita tv3 suku nanti bila BN kalah... time tu baru la aku nak nengok berita... muahahahaha

2 ulasan:

relaxjom berkata...

Lega sekurang2 dapat tgk muhyiddin yassin tutup mulut sattt

....

arini aku panas ati balik bila baca " mahathir arahkan saya jual air kpd singapura "

relaxjom berkata...

Lega sekurang2 dapat tgk muhyiddin yassin tutup mulut sattt

....

arini aku panas ati balik bila baca " mahathir arahkan saya jual air kpd singapura "