Rabu, 19 Ogos 2009

apa la...

assalamualaikum...

dah lama dah tak ke surau.. bukan aper dah seminggu kena kerja sampai pukul 3 pagi setiap hari.. semalam baru habis.. penat woo... oleh itu aku pun dah lama tak dengar kuliah kat surau.. ingat malam ni nak pegi la.. menyebut tentang kuliah... sekarang ni memang banyak kuliah kat surau atau masjid.. dulu masa BN pegang selangor agak kurang la.. perubahan yang baik la bagi aku.. kuliah tak kena sekat lagi dah.. aku tadi terbaca blog Khalid samad tentang isu kuil kat shah alam.. nampaknya macam biasa la dipolitikkan.. (sama je nagi aku mana mana parti pun) hehehe jangan marah kalau ader peluang memang akan di politikkan..
penjelasan Yb memang jelas dan mudah di fahami.. tapi bab yang palin best ayat akhir dia tu.. dia tulis
"Seorang penduduk Seksyen 23 memberitahu saya, “Jangan layan sangat YB, puak-puak ini, bukan sekadar kuil mereka bantah. Buat kuliyyah di Surau pun mereka bantah juga”.
aku nak tergelak pun ader.. apa la orang nak belajar agama pun nak bantah.. buat konsert(baca maksiat) tak mau bantah pulak.. siap anjur lagi.. aku rasa puak puak ni cuma boleh kalu bab kuliah kat surau atau masjid tajuk nyer ialah kebersihan.. alam sekitar.. adab dengan orang tua.. akai ada ka..

untuk detail boleh kliksini (blog YB samad)

Tiada ulasan: