Selasa, 9 Mac 2010

sapa kata rokok bahaya...


di copy and paste dari gengcerita


Pada zaman dahulu kala, ada tiga orang doktor. Mereka selalu bersama ke mana saja mereka pergi. Tapi ketiga-tiganya memiliki kegemaran berlainan.


A. dr Jon Sumawan (suka main perempuan)

B. dr Jon Walker (suka minum minuman keras)

C. dr Jon Kretek (suka segala jenis rokok) ..


Suatu hari ketiga sahabat ini berjalan jalan tanpa tujuan. Tiba-tiba ketiganya bertemu dengan sebuah kendi (seperti cerita Aladin). Lalu salah seorang mengambilnya lalu meng-gosok2kan kendi tersebut. Sejurus kemudian asap keluar dari corong kendi tersebut dan secara perlahan berganti menjadi satu makluk yang menyeramkan yakni menjelma jin yang ganas. Lalu jin tersebut ketawa:

'Ha ha ha...' dan berkata "Akulah Jin! Kerana kamu telah membebaskan aku dari kendi itu maka aku akan tunaikan apasaja permintaan kamu sekalian".


Ketiga sahabat yang pada mulanya panik dan takut menjadi gembira lalu termenung dan berpikir tentang peluang dan kemahuan masing-masing yang mungkin hanya sekali mereka jumpai dalam hidup mereka.


Lalu mereka memilih mengikuti kegemaran masing-masing.

Berkatalah si A"Aku mhau perempuan-perempuan muda dari berbagai bangsa diseluruh dunia dan letakkan dalam sebuah gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun".

Pufff ........!! dengan sekelip mata jin menyempurnakan permintaan si A.


Berkata si B, "Aku mau semua jenis arak dari seluruh dunia untuk bekal selama sepuluh tahun dan letakkan dalam sebuah gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun".

'Pufff .......... !! dalam sekejap mata jin menyempurnakan permintaan si B.


Berkata pula si C,"Aku mau semua jenis rokok dari seluruh dunia untuk bekalselama sepuluh tahun dan letakkan dalam sebuah gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun " .

'Pufff ........... !! dengan sekejap mata jin itu menyempurnakan permintaansi C.


Setelah genap 10 tahun, maka jin tersebut muncul kembali untuk membuka pintu gua masing-masing sebagaimana yang dijanjikan.Maka jin tersebut pergi membuka pintu gua si A, ketika dibuka maka keluarlah si A dengan keadaan kurus kering, berdiri pun tak boleh kerana tidak sanggup untuk menggerakkan lutut sebab hari-hari hanya memuaskan nafsu dengan perempuan.

Tiba-tiba si A pun jatuh ke tanah lalu mati!!


Setelah itu jin tersebut pergi ke gua si B, ketika pintu dibuka maka keluarlah si B dengan perut yang sangat buncit karena hari-hari mabuk-mabukan. Jalan pun terhuyung-huyung.

Tiba-tiba si B pun jatuh ke tanah lalu mati !!


Setelah itu jin pergi ke gua si C dan membuka pintu gua. Tiba2 si C keluardalam keadaan sihat walafiat dan terus MENAMPAR si jin Sambil memaki si jin.


Dia berkata: JIN BOODOOOH...!!!! MANCIS MANA MANCIS..! ...???!!!


Safety Lesson: 'Rokok Tidak akan berbahaya, jika tidak ada mancisnya'

1 ulasan:

Naz berkata...

hahahaha... aku suka lawak nie... best2... :))