Isnin, 22 Mac 2010

jalan jalan ke putrajaya

semalam aku dgn family nak gi nengok belon panas.. tapi belon panas takder sebab angin kuat cuma yang ada belon untuk bebudak jer... (mahal lak tu).. sebab belon panas tak pasang aku pun gi tinjau pertandingan kereta cantik..err cantik ker...?



banyak nyer hadiah...


penat jalan la ni.. (dgn sepupunya)



panas la ...




ramai jugak..(macam pasar malam jer)

yang ini tak ambik bahagian tau...

4 ulasan:

||alis|| berkata...

salam.

waa ke sana jugak ke? ntah2 kiter ada bertembung cuma masing2 tak kenal masing jer laa.. tak perasan plak ada contest kete cantik..

mr edz berkata...

ader kat bahagian parking.. berdentum dentam bunyi... rasanya ada bertembung cuma tak kenal..

relaxjom berkata...

entahlah ..aku pergi waktu pagi hari 1st ... baru ada 3 belonn ...

mcm suammmm ja event ni...banyak makan2 jah

mr edz berkata...

memang suam...