Ahad, 7 Mac 2010

kepala bapak dia

semalam pepagi lagi dah menyirap darah..(walaupun aku tak minum air sirap waktu pagi).. bukan apa dapat SMS dari penipu.. dah banyak kali masuk paper pun masih nak menipu lagi.. kalau nak menipu pun tipu la orang kaya yang tak pernah bayar zakat...

dari: 0138870741
TAHNIAH, simcard anda B'jaya memenangi RM 10,000dr: Prog COCA COLA.. Nampak di TV3semalalm pukul 20:30. No pin : AN 2547, sila hubungi hub office 013-557-8710. tq

kalau call pun nanti ada seorang lelaki loghat macam indon /sabahan yang jawab.. dan dengan senang hati aku pun balas sms tu :
KEPALA BAPAK KAU


dia ingat apa.. (aku malam semalam ada kat masjid bandar baru kuliah tasauf) dah selalu sangat dah dpt macam ni.. satu nasihat kepada anda semua di luar sana apa apa pun kita kena pastikan panggilan tu betul atau tidak.. jika terima sms atau panggilan suruh amik butir butir penting kemudian kita suruh dia panggil dalam 10 minit kemudian. kita hubungi syarikat yang berkenaan dan sahkan dengan diorang.. barulah betul macam tuh..

mredz: sesapa yang rasa nak maki atau meluahkan carutan silalah call no di atas..

2 ulasan:

baginda® berkata...

garang naa nampak.. kehkehkeh toksah layan len kali...

mr edz berkata...

mesti la nampak garang hehehehe