Isnin, 15 Mac 2010

mana dia pulak diorang ni.. tak mau berdemo ker?



si pelukis celaka




mana pegi puak puak yang kata cintakan nabi Muhammad S.A.W nih.. tak mau buat bantahan ker...? sebelum ni kata sayang sangat kat Nabi Muhammad... senyap jer... aku tercari cari jugak berita kot kot ada ibrahim ali bawak sepanduk... buat malu jer.. orang lain siap buat perancangan nak gi bunuh.. yang kita kat sini rilek jer macam takder apa....
korang ingat tak bila m nasir cakap "siapa mahathir?" .. kira macam tak kenal la.. terus kena hentam, terus kena gam... cepat sungguh tindakan.. tapi Nabi Muhammad kena hina tarak apa pun... aku cadangkan kerajaan :
1. panggil la duta sweeden tu bagi penjelasan kat YDA. (Tuanku kan ketua Agama Islam)
2. panggil balik duta kita kat sana untuk menunjukkan bantahan Malaysia terhadap penghinaan Nabi Muhammad S.A.W
3. Mufti keluarkan Fatwa tentang perkara ini.. bolehkah di cantas kepala lahanat ni..














2 ulasan:

relaxjom berkata...

dia nihh orang yang patut kita bagi hidayah pertunjuk kebenarannn tentang Islam ...

semoga dia mendapat hidayah ...

mr edz berkata...

yer yer... aku pon harap macam tu..