Jumaat, 26 Jun 2009

petua.. untuk wanita


assalamulaikum...








bissmillahhirrahmannirrahim...




aku nak kongsikan dengan korang (untuk wanita).. aku ada terbaca dalam mingguan wanita bil lupa, seorang kolumnis (lupa lagi) ada menceritakan dulu ketika beliau duduk rumah bujang selalu diganggu dengan panggilan lucah ni..



kawan kawan dia semua nyer dah jadi fobia nak angkat telefon.. cuma dia saja yang tak pernah jawab panggilan tu.. satu hari tu beliau menjawab telefon dari si sex maniac tu.. macam si sex maniac tu cakap dan tanya.. beliau dengan tenang saja menjawab dan mendengar walaupun sakit hati jugak.. pastu bila dah habis dah beliau tanya pada si gila ni ada lagi soalan?.. beliau hanya melayan (bukan melayan tapi hanya mendengar saja).



beberapa kali jugak la si gila ni panggil tapi dia hanya layan sajer... (kira macam acuh tak acuh la).. lama kelamaan si gila ni dah tak tel lagi.. mengikut kolumnis ni sekiranya mangsa memberikan respon melawan seperti menjerit atau marah marah si gila ni tadi semakin berkobar kobar tetapi jika kita seolah olah menuruti maka si gila tadi ni terbantut la dia punya nafsu.. begitulah seadanya.. kira macam reverse psikologi la ni..




betul jugak aku rasa.. sebab jika kita layan macam bodo bodo gitu lelama si gila ni tadi mesti bosan dia tanya je kita jawab sepatah..jawab kan ajer.. paling kuat pun kita jawab tak tau la.. tengok la dulu.. begitulah ceritanya.. (kalau lelaki pulak kena panggilan macam ni aku tak tau la .. mesti best hehehehe)- bukan aku. sorila kalau tak best plahan aku ni..






Tiada ulasan: