Sabtu, 27 Jun 2009

di ganggu 1

assalamualaikum...
bissmillahhirrahmannirrahim..

pada entri yang lepas aku pernah beritahu aku telah di ganggu.. (takder la seram sangat).. ianya berlaku dalam 2 bulan yang lepas.. kisahnye begini rumah yang aku duduk sekarang ni telah lama kosong.. jadi waktu aku pindah takder le baca apa pun.. (sepatutnya ader la) takder la buat kenduri pun.. masa tu tiada apa apa gangguan.. sikit sikt jer macam orang mengetuk lesung tengah tengah malam (nak makan sambal belacan kot).. bunyi orang bertukang atas bumbung.. takder la aku layan pun.. lantakla jangan kacau sudah..

tak lama kemudian bila aku dah insaf ni.. aku start dah baca quran memalam. tu yang aku tgh belajar tajwid balik tu.. satu hari tu aku tgh tidur syok syok.. aku rasa bini aku bukak pintu kemudian kejut aku suruh bangun.. aku pun bangun la.. (memang patut bangun pun dah pukul 6:15 pagi).. pastu aku nengok bini aku tengah bersiap.. aku cakap.. thanks sayang kejut abang.. eh.. bila pulak ayang kejut abang .. ? aik.. takpelah.. (misteri ni) abih sapa yang kejut tadi tu? mungkin perasaan aku kot.. dalam hati.. bersambung..

(dah macam blog cerita seram pulak)

Tiada ulasan: