Isnin, 5 Oktober 2009

seram lagi

assalamualaikum..
ini ada satu kisah..(dah macam blog seram pulak) terjadi kat member sekerja aku.. baru lagi malam jumaat hari tu.. malam tu aku kena standby datang kat opis kerana ada la sikit breakdown.. so lepas habis kerja aku balik la dalam pukul 11 malam.. aku ingatkan diorang pun balik (dua orang) rupanya diaorang pegi amik kad (berkaitan dengan telekomunikasi) di hulu langat..
pagi tu diorang cerita la.. malam tadi masa diorang pegi sana, diorang nampak la satu kedai minum.. masa tu dalam pukul 2 pagi.. kedai minum tu penuh orang sambil nengok tv.. yang sorang ni ajak la member ni minum kat situ, tapi member yang satu lagi ni kata tak payah la.. kedai ni lain macam jer.. takpelah diorang gi amik kad pastu patah balik lalu kedai tadi.. (tak sampai 5 minit) bila lalu balik nengok kedai tu dah tutup.. siap dengan kerusi naik atas meja lagi macam tak buka kedai malam tu.. jeng jeng...

2 ulasan:

NuRuL SoLeha AbDuL RoDzI berkata...

hmm bunian kot..

mr edz berkata...

tak tau la.. tapi kalau jin tu memang ada.. Bunian ni cuma gelaran jer