Isnin, 12 Oktober 2009

apa punya turr

yea... menang... ini bukti penerimaan rakyat terhadap BN.. yea... korang apa kisah.. biarlah menang.. biarlah penuh BN dengan orang macam pakcik isa tu.. hahaha.. nanti kat padang masyar orang yang mengundi nanti akan di tanya .. kenapa memilih pemimpin yang.. sila jawab dengan betul yer.. dan satu lagi.. nanti pakcik isa akan melobi untuk jawatan yang lebih tinggi pulak.. mau kalah en muhyiddin nanti..
pelik jugak aku sebenarnya ni.. dah tau dia tu tak amanah korang pilih jugak.. entahlah.. apa apa pun dah ditentukan oleh Allah.. ada hikmah sebenarnya ni.. doakanlah yang batil akan terkubur kebenaran jua akan terserlah.. moga moga Allah memberi hidayah dan rahmat kepada kita semua.. amin.

mulai hari ni sampai tahun depan aku agak tv3 suku punya berita akan menyebabkan penyakit loya dan sakit kepala pada aku..

2 ulasan:

NuRuL SoLeha AbDuL RoDzI berkata...

tv3 suku seminggu pilihanraya pun akan ulang, bila BN menang.. kalau pihak lawan menang,hanya berita sekejap je..pastu takkan ulang2 lagi..

pemimpin yg kotor dah menang..
aku heran tapi ia cerita benar..

mr edz berkata...

itulah tanda tanda dunia nak kiamat