Jumaat, 9 Oktober 2009

hilang

aku baru balik dari JPN seri rampai.. buat IC baru.. melayang rm 110.. huhuhu.. semalam baru sedor IC aku hilang.. yang pelik nya IC aku jer yang hilang.. kad lain yang aku selit sama dengan IC aku tak hilang.. rasa aku aku takder la bagi sesapa pun IC aku.. photostat IC pun aku takder buat.. takpelah.. dah takdir.. tapi aku cuma nak bagitau satu satunya jabatan kerajaan yang paling cepat buat kerja.. kat JPN seri rampai ni la.. tak sampai 15 minit aku rasa.. bagus la.. kalau semua jabatan kerajaan buat kerja macam diorang aku rasa takder la masalah...

2 ulasan:

NuRuL SoLeha AbDuL RoDzI berkata...

buat ic skrg ni mmg cepat..
kat mana2 pun sama..
apa yg tak sama adalah cara pekerja2 jabatan tu buat kerja..

mr edz berkata...

oo.. macam tu ker..