Sabtu, 5 September 2009

aku tertipu

maaf.. lama tak update.. bukan apa aku balik kampung jengok orang tua kat kampung.. hehehe lagipun raya kena kerja huhuhu... nak buat camne.. gegilir la kan .. tu yang sedih tu...
tapi pada hari aku nak balik kampung tu.. aku rasa tertipu.. yer tertipu kerana minyak naik.. memula cakap minyak ron95 1.75 dan ron 97 rm 2.00.. so malamnyer malas la aku nak isi sebab nak minyak murah punya pasal.. alih alih aik.. sam jer.. terasa nak mencarut jer.. pastu PM kesayangan cakap nanti dia terangkan.. aih nanti dia terangkan.. kenapa tak sedia dari awal.. cakap je la tersilap umum.. lagipun bini I tu teringin sangat nak shoping raya kat london.. kan senang .. apa la..
lagipun rak yat malaysia kan kaya raya.. setakat beza 5 sen apa adahal kan...

2 ulasan:

razifembi berkata...

ala ... dia guna mekanisme menggenapkan 5sen kpd puluh sen terdekat ... lepas ni dah takdak duit 5sen ...

sabar ... sabar ...

NuRuL SoLeha AbDuL RoDzI berkata...

cepat2lah tumbangkan pokjib ngan sekutunya..