Isnin, 8 Ogos 2011

ada satu gerai bazar ramadhan di batu kikir mahal gila..

 aku malas nak tulis panjang panjang.. jika kamu ada singgah di bazar ramadhan batu kikir.. ada satu gerai jual asam pedas.. tukang jual pakai ala ala chef.. (aku rasa satu gerai ni je yang jual asam pedas) gerai lain semua jual masak lomak... JANGAN BELI DULU..  sila tanya harga dulu... sebab apa? sebab harga pun dia tak letak..

satu potong ikan pari rm 5, satu ekor ikan masak asam rm 6.. sepotong ikan tenggiri rm 8... gila.. ikan pari sepotong tak penah aku jumpa kat ampang ni sepotong rm 5.. paling biasa pun sepotong/ seketul rm 3.50.. itu paling mahal la rasa aku... kalau seketul besar ok la jugak.. ini seketul biasa jer yang korang selalu tengok.. apa memang seketul ikan pari harga rm 5 ker? sepotong ikan sampai rm 8...

aku tergerak jugak nak tanya tapi dah terbungkus apa nak buat bayar je la.. kamu semua jangan terkena...

2 ulasan:

kristalbiru berkata...

peniaga bazar ni kebanyakan nya bulan puasa je ada. tu yang harga kadang-kadang x masok akal..

mr edz berkata...

itulah.. lepas ni kena tanya baru beli.