Selasa, 6 April 2010

artis yang di minati oleh....


tetiba jer aku dapat idea... apakah artis kesayangan mereka.. jadi aku paparkan beberapa artis yang di minati oleh mereka ini... mungkinla... (mana pernah aku nengok resume diorang ni.. dalam resume mana ada tulis artis yang di minati kalau nak mintak keje...)

(aku cilok gambar diorang dari internet)


ali rustam minat shah ruk khan.. siap dapat datok kawan tu.. aku minat lagi rajinikan

bung mokhtar minat zizie.. memang la minat.. sebab memang diorang dah kawin pon...






rosmah minat kat salman khan... eh buat apa tu.. kalau minat pon jangan la sampai la berlaga pipi.. (suami you tak marah ker?)



mantan PM kita minat kat michelle yeoh... apala cari la muda sikit... lain orang lain selera..







ziana zain? sape yang minat yer.. aku tak tau.. sape tau? boleh tolong bagitau tak? ader sesapa minat?



















Tiada ulasan: