Selasa, 15 Disember 2009

usaha tangga kejayaan


alhamdullillah...


masuk minggu ni dah dua kali dah aku pegi kelas mengaji.. banyak jugak la yang aku belajar balik.. setiap isnin malam selasa selepas maghrib.. dalam kelas ni ada la 10 orang yang belajar.. kebanyakan golongan veteran la.. aku puji sebab nak belajar walaupun dah veteran..

dan sekarang ni aku tengah usahakan kelas mengaji kat opis aku pulak.. guru dah ada tapi yang confirm nak masuk cuma baru 2 orang aku dengan bos aku.. buat permulaan ni kitaorang nak tak lebih 10 orang dulu.. sebab nak buat malam.. sesapa yang tinggal area keramat boleh la kalau nak.. tinggal mesej kat komen nanti aku call..

p/s.. sesapa ada masa lapang tu dan rasa nak mengaji (tajwid) boleh datang ke surau di flet ppr lembah jaya selatan tiap malam hari isnin malam selasa.. ustaz yang ngajor ustaz mokhtar ( rasanye la nama dia sebab tulisan kat papan kenyataan tak jelas)

Tiada ulasan: