Selasa, 3 November 2009

seram ker tak seram?

aku baru dapat email.. real punya gambor jin.. tapi bukan bentuk sebenar la aku rasa.. (mesti pak din MOUNTDWELLER jeles).. hehehe.. tapi aku tahu bilik fiber ni kalau sorang sorang berapa kerat jer yang berani naik sorang sorang.. aku kalau siang ok lagi la.. malam sedikit keberatan..



"Td pergi exch sg buloh terima barang,terasa nak gi bilik fiber yg yg penuh dgn alat dan patchcord yg serabut tu serabut mata memandang..tel kontrator jak,bila nak kuar ini aku nmpak!...mak ehh apa tu?tgkap gambar terus cabut lari..dalam otak korang mesti ckp org tgh solat tu..tp apa aku nak ckp plak,itu bukan tmpat smbhyg,surau lelaki dan prmpun ada tak jauh pun dr situ!nak rukuk pun xlepas tu..klu aku prmpuan pun aku xkn dduk dlm bilik itu yg gelap dn solat sorg2 di exch sg buloh yg tkenal dgn misterinya,..siapakah dia?hanya dia yg tahu.hehehe.. "




6 ulasan:

mountdweller berkata...

Salam

Hah yang ni minah tengah solat atau hantu pontianak termenung?

Nampak real. Malam ke di siang hari? Tapi kalau hantu biasanya kaki/kain tidak akan menyentuh lantai.

razifembi berkata...

Alahai ... malam2 begini disuapkan dengan kisah begini ... seksa juga ...

hehe

Kisah apa pulak ni . . . xnmpk muka pula tu ...

mr edz berkata...

rasanya siang ni pak din.. petang dalam pukul 6.. stau saya la.. bilik utk fiber ni sentiasa berkunci dan gelap.. siang pun kena bukak lampu.

mr edz berkata...

ini namanya kisah pengenalan .. mana mana orang baru masuk kerja berkemungkinan besar akan jumpa.. sesi pengenalan ni..

mountdweller berkata...

salam mr edz

Kalau terserempak dengan Pak Din tentu Pak Din suruh dia action sikit, kasi glamor sikit dengan gambar yang menarik.

Tentu cun kan?

NuRuL SoLeha AbDuL RoDzI berkata...

bukan hantu ni..

dah tanya sape2 staff yang solat kat situ?hehe.. kalau takde yang ngaku pun, anggap je mmg orang..

kalau opis saya, kalau nampak ada org pakai telekung itu mmgla agak pelik.. sbb sy sorang je yg solat pakai telekung.. yg lain tidak.. huhu..