Rabu, 11 November 2009

manusia jenis bangang ke najis berat?



sampah 1



nota untuk si NAJIS BERAT..( aku dah tukar ayat dah tapi lupa nak amik gambar)


sampah 2
benda ni dah lama dah.. dari aku duduk tahun lepas lagi.. ada la makhluk spesis bangang tak reti nak buang sampah sendiri.. harapkan cleaner.. dah malas perangai macam *@#%^..
aku pun tak tau la.. ada jugak orang perangai macam ni.. dah banyak kali dah.. menatang ni malas nak buang kat bawah.. main letak kat tepi rumah orang lain.. aku pun tak tau la ini perangai apa.. tabiat kot.. kalau aku nampak dan tahu siapa yang buat aku nak baling taik kat pintu rumah menatang ni...
*menurut tukang sapu orang yang buat ni dah dikenal pasti dan diberi surat amaran oleh pemaju.. tapi pagi tadi sampah tu dah takder.. so tak jadi la aku nak pegi tanya pemaju rumah mana yang pemalas macam ni..
nota baru aku tu macam ni bunyinya
" WOI BABI INGAT KITAORANG KULI BAPAK KAU"


4 ulasan:

razifembi berkata...

mujur mangkuk tu x main campak jer dari atas ke bawah ...

kalau x lagi naya ...

itu yg palat bila dapat jiran macam ni ... kat tmpat dah penat ... balik rumah nak rest ..tp jadi tension plak

razifembi berkata...

mujur mangkuk tu x main campak jer dari atas ke bawah ...

kalau x lagi naya ...

itu yg palat bila dapat jiran macam ni ... kat tmpat dah penat ... balik rumah nak rest ..tp jadi tension plak

mr edz berkata...

tuan razif.. kalau dia buat lagi aku nak campak taik kat pintu rumah dia.. muahahahha

NuRuL SoLeha AbDuL RoDzI berkata...

tensennye ada jiran yg mcm nih...suka ati selamba badak je buang sampah merata2..kat umah orang lain pulak tu..
nampak sgt jenis mementingkan diri sendiri..