Isnin, 11 Julai 2011

Lagi berita pasal BERSIN.. peserta lari ke rumah urut.

Polis menembak gas pemedih mata dan meriam air ke dalam kawasan rumah urut di Jalan Pudu, kata dua kakitangannya, bagi menyuraikan peserta perarakan BERSIN semalam.

Seorang kakitangan urut yang sedang mengendalikan seorang pelanggan  berkata polis menembak gas pemedih mata sebanyak tiga kali. "itu tak termasuk tembakan yang di buat oleh pelanggan saya" katanya sambil tersenyum malu.
Seorang pengurut yang tidak mahu namanya disebut berkata polis mula melepaskan tembakan gas pemedih mata ke arah satu kumpulan yang berkumpul di depan pintu masuk itu dan asrama kakitangan perempuan yang terletak di sebelah bangunan utama.

Anggota polis kemudiannya masuk ke dalam rumah urut dan mula membuat tangkapan, dan ada peserta perarakan itu yang lari ke dalam bilik dan terus berlakon mahu mendapatkan perkhidmatan urut.
Pusat urut tersebut turut menyediakan urutan biasa, urutan batin, urutan B2B (body to body) dan urutan manja. harga pakej tertakluk jenis urutan yang di kehendaki. semua harga juga termasuk cukai perkhidmatan 6%.

Tiada ulasan: