Jumaat, 3 Jun 2011

soalan yang patut anda tanya jika ada peluang jumpa najib..

banyak orang dapat jumpa najib ali.  sembang tepon pun ada, yang datang naik basikal pun ada, yang jadi dejaay pun jumpa.. tapi adakah soalan anda itu relevan dengan keadaan semasa? di bawah aku nak bagitau sesapa yang dapat jumpa dan bersembang dengan najib kamu patut tanya soalan di bahwah.. (yang berani je la sebab bodyguard dia aku nengok 8 orang. tak campur bodyguard rosmah.)

1. kenapa dato sri renovate rumah rasmi kat putra jaya? kan ke dah cantik? memang kena renovate ke? atau senibina rumah tu tak menarik? kenapa dato sri tak beli je rumah impian kemudian duduk je kat situ. rumah rasmi tu bagi je la saya duduk.. lagipun rumah kat KL ni mahal mahal belaka saya tak mampu nak beli..

2. mengapa dato sri tak nasihatkan isteri dato sri supaya menutup aurat supaya menjadi contoh kepada muslimin muslimat di malaysia? oh ustazah mashitah tak sempat nak berkawan dengan isteri dato sri ker?

3. betulke ada subsidi untuk rakyat.? atau subsidi ni hanya cerita dongeng. saya sangsi la ... jimat bilion bilion hasil pengurangan subsidi tapi bab komuter selalu rosak pun tak habis habis lagi..

4. dato sri tak teringin ke nak tengok undang undang Islam tertegak kat Malaysia ni. semua muslimin muslimat penuh di masjid setiap kali solat fardu, takde dedah sana sini, maksiat takder, orang bukan Islam tertarik dengan Islam, malahan konsert AF jauh sekali...

5. dato sri tak teringin ke nak kawen lagi.. macam salih yakob?

2 ulasan:

mountdweller berkata...

Macam mana nak kawin lagi, aku takut biniii....

mr edz berkata...

bukan takut bini tuan, bini tak takut dia hahahaha