Ahad, 26 Jun 2011

GEMPAR : 3 suspek di kehendaki polis. (bergambar)


Kuala Lumpur: polis hari ini mengesahkan sedang mencari 2 individu dan 1 haiwan peliharaan untuk mengambil keterangan berhubung perarakan BERSIN yang akan di adakan 9 julai nanti. menurut ketua polis negara dato inspektor  shahab berkata, polis telah mengedarkan risalah mengenainya di semua pasaraya dan di karnival jom kusut di seluruh negara. tambahnya lagi ketiga tiga suspek di percayai masih berada di dalam negara. 
" sesapa yang dapat memberi maklumat hingga tertangkapnya mereka ini pihak polis akan memberikan hadiah berupa sebuah kereta hyundai sonata 2.4L serta tak payah bayar road tax hingga 5 tahun." katanya lagi. pihak polis juga menambah orang ramai tidak di benarkan menghadiri perhimpunan BERSIN kerana ia menyebabkan ramai orang akan mendapat penyakit bersin hingga menggagalkan mereka mengundi kerajaan dalam pilihanraya yang akan datang.
ketika ditanya adakah terdapat halangan untuk mengahdiri perhimpunan lain beliau menambah tiada halangan untuk mengahdiri perhimpunan sekolah mahupun perhimpunan agung UMNOK. 

disini disertakan gambar ketiga tiga suspek:


 pikachu


hulk hogan

maskot digi

3 ulasan:

Diyana berkata...

hahaha...maskot digi tu yg paling dikehendaki...=p

mr edz berkata...

itu yang paling senang jumpa en.diyana hehehehe

pokku(putrajaya) berkata...

Dia senang jumpo tapi kalu kwsn Gua musg alamak buleh buang tepi jalanlah...takdok line(Digi)!tp kwsn takdok line tulah yg b-end menang...kwsn Kota Bharu&bandar2 lain di kelate,InsyaAllah jgn haraplah...itu kwsn 'hijau'(geng anak2 perantau).