Isnin, 11 Oktober 2010

bro khairy.. bila nak ke palestin ni?

janji buleh pegang M16.. najib pegang keris jer.. (rosmah pegang apa?)

lama aku duk tunggu.. dalam berita pun tak dengor... ke tengah berlatih nak dapatkan beret hijau.. Najib dah jadi imam dah... YB bila lagi....


Ketua Pemuda BN Khairy Jamaluddin dalam ucapannya berkata pihaknya berharap kerajaan sentiasa memberikan keutamaanya dan memastikan kepentingan rakyat Palestin terbela. Khairy yang juga ahli parlimen Rembau turut menyatakan tidak puas hati terhadap kekejaman tentera Israel. "Jika tiada perubahan (daripada) demontrasi di Masjid Negara (mahupun) di Kedutaan Amerika Syarikat, kita akan bangun dan terus ke Gaza untuk tewaskan Israel," katanya.

3 ulasan:

Pakwe Tiz Zaqyah berkata...

rosmah pegang ehem2 najib laaaaaaa..

kj ni cakap cam budak2 kecik..nk ke gaza konon..piiiiirah..dok rumah jaga anak2 ko lagi bagus la...

ahahahahhaa

mr edz berkata...

itu namanya cakap tak supa bikin

acap berkata...

kehkehkeh.
nanti aku bleh join ko kj g palestin tu.