Isnin, 12 September 2011

adakah syarikat komunikasi akan dengar kata menteri?

adakah kamu terfikir bahawa adakah syarikat komunikasi akan dengar cakap menteri... aku fikir mungkin yer atau mungkin tidak.. jika kamu lihat senario sebelum ini adakah syarikat syarikat kapitalis akan mendengar cakap menteri atau menteri yang akan dengar cakap mereka? jawabannya menteri akan berkokok kokok dahulu dan kemudian akan hilang bak embun di rumput.

menagapa? sebab kita kan lihat perkara yang terjadi sebelum puasa yang lalu.. Astro akan menaikkan yuran langganannya.. maka bertempiklah menteri menteri yang kononnya menjaga kebajikan rakyat. ini tidak wajar.. ini membebankan rakyat.. rakyat memang terbeban sebab menteri tak bayar bil apa apa pun sebab dapat elaun.. rakyat yang bayar.. ASTRO kena berbincang.. kabinet tak luluskan.. dan sekarang apa sudah jadi.. sila semak bil astro kamu.. (aku tak langgan astro) betul bukan?

jadi bagi aku semuanya adalah F##K OFF.. temberang saja.. jika menteri betul betul mahu membela nasib rakyat lakukan sesuatu.. bukan hanya bercakap..  6% adalah sesuatu yang besar.. apa sebab nak naikkan cukai sebab kerajaan menaikkan cukai.. jika kerajaan kurangkan cukai maka syarikat syarikat ini mungkin tidak menaikkan cukai.. Mungkin ini jawapannya..

Tiada ulasan: