Selasa, 31 Ogos 2010

MERDEKA... tapi bila teringat muka PM..


aku bukan nya tak patriotik... aku jugak bukannya tak sayangkan negara.. dan aku jugak teringin nak pasang bendera kat motor aku.. tapi bila ngenangkan najib.. adoooi la... nyampah la.. satu sebab yang paling aku meluat sangat sangat ialah :

GUNA DUIT RAKYAT BAYAR PADA APCO WORLDWIDE...

haram jadah betul... kononnya nak tingkatkan imej la.. komunikasi la.. tak payah la semua tu.... bayar je kat aku tak sampai pon juta juta cuma rm 20k kat aku lagi 80k bagi kat sek tahfiz.. (takder la mahalkan cuma 100k je ) aku bagi cadangan kalau nak tingkat kan imej...

IKUT SUNNAH DAN AL-QURAN

haaa.. kan senang.. semua benda boleh settle... bab buang bayi, bab masuk surau, bab doa, bab feqah, semua benda ada, ekonomi ada, poltik ada... apa lagi nak... itula memuja sangat penjajah... percaya tak aku cakap.. dalam al quran semua ada penyelesaiannya.. sapa tak beriman pada alquran boleh tanya kat ustaz ustaz.. apa hukumnya?



Tiada ulasan: