Selasa, 29 Jun 2010

kisah bank kaler merah taik

lokasi: bank
kaler bank : merah taik
waktu: tengah hari semalam


semalam tengah hari aku pegi bank.. kononna nak masukkan duit dalam akaun ASB.. selalu aku pegi bank rimau.. tapi aku saja nak tukar angin pegi la bank kaler merah.. amik nombor.. untuk ASB kena tekan b untuk urusan bank tekan A.. jam pukul 12.38.. no 2010..

tunggu punya tunggu punya tunggu... no aku tak panggil panggil.. sesapa yang tekan A cepat jer panggil... cilakak... tengok jam dah pukul 1 suku.. ada satu brader tu urusan macam aku jugak no 2011.. aku nengok dia blah...

celaka punya bank.. aku dah panas dah.. orang lain yang datang lambat dah panggil yang aku tak panggil panggil lagi.. tak kisah la kalau itu dia orang punya prosuder tapi ni dah lebih setengah jam... babi punya bank... aku kira kalau lagi dua nombor tak panggil aku blah... memang betul tak panggil panggil jugak.. babi dah pukul 1.30 dah.. dekat sejam...

dengan hormatnya aku bangun pegi kat brader yang duduk kat kaunter ambik no giliran tu terus cakap ..

"bang, ambik no ni abang tunggukan la untuk saya.." brader tu hanya mampu tersenyum..

babi punya bank.. lembab macam sial.. nasib baik ada pengawal kalau tak aku rasa nak tekan jer no giliran tu banyak kali... dan terus aku gi bank harimau...






Tiada ulasan: