Jumaat, 31 Mei 2013

benda benda yang membuatkan aku rasa tua...


benda yang membuatkan aku rasa tua...



Do You Remember These Cassette Tapes from the ‘80s and ‘90s?

1.new kids on the block





Ace of base.




micheal jackson





ice ice baby.. vanilla ice



sapa tak kenal memang poyo..



Do You Remember These Cassette Tapes from the ‘80s and ‘90s?

wow.. mcm feminin lah kah kah kah..







Isnin, 27 Mei 2013

Iklan yang awesome....


agak agak kalau kat kl boleh ke letak iklan macam ni..

Clever advertising

Khamis, 23 Mei 2013

Sayang abang...





                               Gaji gua dah 39 ribu tak campur elaun.. lu dengki apahal...

Selasa, 14 Mei 2013

Hobi masa lapang seorang pesara doktor gigi dari hawaii.. awesome gila...


Young C. Park adalah pesara doktor gigi dari honululu,  hawaii.. masa yang di ambil untuk menghasilkan model kapal terbang ini ialah 6000 jam. hobi yang amat amat menarik. memang berbaloi lah..

unique airplanes

unique airplanes

unique airplanes

unique airplanes

unique airplanes

unique airplanes

unique airplanes

unique airplanes

unique airplanes

unique airplanes

unique airplanes

unique airplanes

unique airplanes
















































Isnin, 13 Mei 2013

edisi hiburan: watak watak yg dilakonkan oleh pelakon popular hollywood..


inilah antara watak watak yang di bawa dalam filem oleh pelakon yang di anggap kelas A di hollywood.. peminat pelakon yg last sekali tu jgn marah yer...


impersonation-_actors

impersonation-_actors

impersonation-_actors

impersonation-_actors

impersonation-_actors

impersonation-_actors

Jumaat, 10 Mei 2013

18SX : MACAM MACAM HAL ...



DI SUATU TEMPAT YANG TIDAK DI KETAHUI...



Rabu, 8 Mei 2013

suatu masa di acara sukan....



untuk hilangkan stress pasal politik ok....

Selasa, 7 Mei 2013

sila kekalkan Tan Sri Khalid sebagai MB selangor..

Kekalkan Tan Sri Khalid Ibrahim Sebagai MB Selangor


ini hanyalah pandangan peribadi bloger rasakusut..

Jika Gayat jangan lihat...


Vitaly Raskalov dan Alexander Remnov adalah remaja dari russia yang memang awesome... kalau anda gayat jangan tengok...