Jumaat, 29 Mac 2013

berita rasakusut : Harian Meteroid tolak iklan rumah urut




Hasrat sebuah kedai urut untuk menyiarkan iklan program diskaun 20% untuk urutan B2B ditolak oleh sebuah akhbar utama berbahasa Melayu.


Difahamkan bahawa akhbar Harian Meteroid tidak mahu menjual ruang iklan kepada pengusaha rumah urut.

"Kami mahu membeli iklan bagi program diskaun 20% urutan B2B tetapi di tolak" kata pengusaha yang terpaksa di rahsiakan namanya.


"Kami pergi ke Harian Meteroid dan mereka berkata sekiranya iklan daripada rumah urut atau perjudian, mereka tidak menerimanya," kata presiden rumah rumah urut en XXX dalam sidang medianya pagi ini.


Bercakap selepas merasmikan sebuah rumah urut kaki dan tangan  berkata Harian Meteroid kekal dengan pendiriannya itu sekalipun dimaklumkan iklan tersebut tidak bersifat politik dan ia adalah sebahagian dari program Transformasi Kerajaan  dan sama seperti skim rakyat 1Malaysia.
"Ini satu yang perkara yang pelik di Malaysia... Kami mahu memberi duit, tapi mereka tak mahu," katanya.

Rasakusut  telah menghubungi bahagian pengiklanan NSTP, tetapi gagal mendapat penjelasan lanjut daripada mereka.

Rabu, 27 Mac 2013

Bateri External dari China.. hati hati..


external bateri khas dari China. hati hati yer.. takut terkena.. Aku tak tau sama ada dah ada kat malaysia atau tak.






Buat bapa bapa semua




Selasa, 19 Mac 2013

Harapan aku...



Cerita Jabatan agama tangkap orang islam minum arak, beli nom ekor kat kedai biasa di dengar.. bila pulak jabatan agama nak tangkap orang islam yang macam ni yer....




Pekerjaan yang aku teringin nak buat kalau ada orang bagi peluang kat aku...


Ada beberapa pekerjaan yang aku teringin sangat nak buat kalau ada peluang. Walaupun sebenarnya pekerjaan aku sekarang ni bukanlah cita cita aku sebenarnya. Dan kalau ada sesapa yang nak beri peluang pada aku , aku memang teringin nak buat....

1. DJ radio klasik nasional.
Aku memang minat dengar muzik tapi tak minat kisah artis. Muzik yang aku minat adalah tahun 90an kebawah.. kecuali lagu irama ghazal. Lagu iram melayu lama dan lagu lagu filem lama memang aku minat. Seronok jugak rasanya jadi DJ klasik nasional ni. Rasa aku la..

2. Berlakon dalam CSI
Boleh ker? heheheheh...

3. Jadi pengalih bahasa cerita hentai anime jepun.
Aku rasa aku ada bakat dalam bab ni. sesapa tau kat mana ada ujibakat tolong bagitau yer...

4. Jadi kartunis.
Aku tak lah pandai melukis kartun. Bila nak lukis badan je mesti fail.. Tapi yang ni kena belajar dulu nih...

Isnin, 18 Mac 2013

Lawak orang politik..


macam macam.. selalunya begitulah..



FTG - MALAYSIA MAJU






Ftg-Malaysia Maju

Sempena vokalis FTG ni masuk Pas aku postkan lagu dia ok...

Selasa, 12 Mac 2013

Penyakit zaman sekarang.



Adakah anda juga mengalaminya... renung renungkan





Isnin, 11 Mac 2013

Hmm.. surat dari SU LU untuk cikgu di lahad datu


kalau ye pun jangan la sampai ke pengetua...



Jumaat, 8 Mac 2013

Selasa, 5 Mac 2013

Mana diorang ni.. ada sapa tau kat mana tak?



sejak kejadian lahad datu hari tu aku tak penah dengar pon cerita diorang ni.. kata panglima perang.. ada sapa tau kat mana diorang ni...



Panglima panglima lucah ludah rupanya..