Jumaat, 22 Februari 2013

AWAS.. Produk berbahaya di pasaran.. KDN dan Kem. Kesihatan sila bertindak..



Awas .. produk produk dibawah amat berbahaya.. Jika anda terminum , terguna produk di bawah sila rujuk bahagian kecemasan di pusat pusat kesihatan terdekat. Kerana kesannya amat berbahaya.

Kesan UTAMA akibat mengambil produk ini : ANDA AKAN MENGUNDI UMNO DAN MENJADI MACAI UMNO.



kesan : takut bini dan akan mimpikan PM setiap hari





Kesan : akan menjadi ahli umno secara automatik



Rabu, 20 Februari 2013

Jawapan untuk Nabila Huda..







aku bukan minat sangat pun pelakon dengan penyanyi sekarang ni.. kalau minat pun kira macam ada ke takde sama saja..(.cuma aku minat inzalna Anzalna je hehehehehehhe....).. cuma bila si artis ni tulis macam ni aku sebagai seorang muslim tepaksa la jawab walaupun aku rasa dia bukanlah pembaca blog rasakusut ni. Sebab kenyataan dia ni boleh menjejaskan ketenteraman awam...

1. Diving (menyelam) tak salah cuma kena tutup aurat dan bersama dengan mahram saja.

2. Live band .. Tak salah kalau Live band tu tak bercampur laki dan perempuan , lagu nya tidak lagu lagu maksiat.. dan jika live band perempuan hanya untuk perempuan.

3. Pakai seluar pendek.. tak salah kalau pakai dalam rumah, antara mahram malah kalau dengan suami pakai g string pun boleh.. untuk suami awak jugak.

4. merokok.. memang la salah.. fatwa negeri selangor kata haram... Fatwa kebangsaan aku tak tau la. Ulama banyak kata haram.. lagi pun merokok ni membantu yahudi..

5. banyak peraturan.. ? hidup sebagai seorang muslim mestilah tertakluk dengan hukum.. Allah menjadikan manusia dan jin sebagai hambanya. kalau tak mau ikut peraturan  terpulang lah.. jawablah nanti di hadapan Allah.. Anda sebagai hambanya banyak menggunakan nikmat yang Allah beri untuk hidup.

Isnin, 18 Februari 2013

kalau kamu ke melaka.. silalah ke hotel ni...


Aku baru balik dari melaka sebenarnya.. family trip.. jejalan ke kota melaka.. dan aku ingin mencadangkan jika kamu pergi ke melaka.. aku merekomenkan hotel ini.. de mawardah.. kat plaza mahkota.. jika kamu tak jumpa sila cari restoren zaiton.. selorong dengan hotel ini.. aku paparkan bilik nya.. aku ambil apartment 3 bilik.. puas hati, bersih, dan pemiliknya adalah muslim..




bilik no 2.. no 1 punya lupa nak snap



ruang tamu


dapur.. cuma dapur masak je yang takder.. peti ais ada.


siap tikar ..


Khamis, 14 Februari 2013

Bila terlalu lama beratur menunggu giliran...



lama sangat tunggu... ini lah jadinya


Selasa, 12 Februari 2013

patutnya awie buat ni kat ipoh.. bukan kat penang





Pertubuhan Islam Gabungan Amal (Pertiga) hari ini mengambil inisiatif menubuhkan pusat media bagi membantu pihak berkuasa membanteras gejala sosial di Pulau Pinang.

Timbalan Presidennya Azhar Othman atau penyanyi dan pelakon terkenal Awie berkata menerusi pusat media berkenaan, pertubuhan itu akan membongkar aktiviti tidak bermoral seperti kegiatan lumba haram, aktiviti perjudian tidak berlesen dan maksiat.





sebab  apa tak buat kat Ipoh? sebab kelab sendiri ada kat sana.. lagipun ada lesen... kelab dia mana ada maksiat hahahahahaha

Jumaat, 8 Februari 2013