Khamis, 27 September 2012

Jelly Oren..


sedap dan menarik...



Selasa, 25 September 2012

Kesian Najib...

satu hari yang indah...



Isnin, 24 September 2012

Selasa, 18 September 2012

Ahad, 16 September 2012

Jumaat, 14 September 2012

Ahad, 9 September 2012

lawak ahad..




suatu hari ....


Khamis, 6 September 2012

baju baju yang super cool....


 maaf aku tak tau macam mana nak besarkan gambar kat bawah.





Selasa, 4 September 2012

memang dasar keturunan babi..




gua memang hangin satu badan, ada satu manusia keturunan babi duduk kat aras rumah gua. sebab apa gua gelar dia macam tu sebab bilik sampah kat aras gua ni belum boleh di gunakan lagi. kiranya kalau sampah sendiri kena hantar kat rumah sampah kat bawah la. Tapi ada satu keluarga keturunan babi yang tak paham  bahasa letak jugak sampah kat situ. Ini dah dua kali dah berlaku.

oh lupa pulak gua babi mana paham arahan. Memang babi betul la. last last gua jugak yang kena buangkan.

gambar tak jadi sangat .


Satu Bangladesh, Janji Makan Chapati..


Sila lihat gambar di bawah...




ini macam kalu, senang dapat IC

Ahad, 2 September 2012

Dapur yang penuh dengan memori silam.



bila tengok  bawah ni gambar dapur kat bawah ni teringat masa kecil kecil dulu, kira bebudak sekarang tak pernah tengok dah benda ni.. kira sapa ada sekarang ni kira antik la.. sapa pernah merasa pakai ni? dulu sebelum pakai dapur gas dapur ni la mak aku pakai, masa kecik kecik aku selalu main dapur ni, waktu tu dah rosak la benda ni. 



yang balang tepi tu tempat isi minyak gas tau.

Lawak hujung minggu.



suatu petang yang cerah...