Selasa, 3 Mei 2011

untuk wanita...

pesanan ikhlas untuk anda






5 ulasan:

pakwe tiz zaqyah dan neelofa berkata...

sama la pakai tudung tapi pakai seluar jean ketat nampak peha mantap..

hari tu aku tengok rini af dia pakai baju ketat sampai nampak baju dalam..best!..kaler maroon bro..

harharhar..ske la tu...

mr edz berkata...

wei mana blog ko.. aku nak jugak nengok..

pakwe neelofa berkata...

aku dah terdelete la wei blog aku tu....aku tengok rini nye tali baju dalam pun kat tv2 hari tu..seksi siooooot..skang umah aku dah pasang astro slelau aku bukak oasis tengok famili sarjana..wahahahahaha..usha rini la ape lg..

pakwe tiz zaqyah dan neelofa berkata...

wei bro edz...exam aku dapat pointer 2.965 je la..adoi....biase la orng tk de asas..tu la asyik berangan pasal tiz je aku ni pun..ahahahaha

mr edz berkata...

usaha tangga kejayaan