Jumaat, 22 April 2011

perlukah kalau anda artis wanita anda mesti seksi?

petang tadi minum dengan rakan rakan di setiawangsa. tetiba perbualan kami terhenti.. rupanya ada artis baru sampai..lepas jogging kot..  pakai seksi tak gila.. tau la awak tu artis tapi aku terpikir .. perlukah seorang artis berpakaian seksi? (bukan artis pun sama la)

untuk apa anda berpakaian seperti itu. ye.. seksi itu subjektif.. ada orang kata seksi tak semestinya pakaian.. tapi   cuba kamu buang huruf i tu.. apa jadi.. hehehehe.. kadangkala aku terpikir mungkin dengan berpakaian macam tu orang akan ambil kamu berlakon.. tak pun ada VVIP akan menghimpit.. paling koman timbalan menteri.. walaupun lakonan anda tak seberapa.. ketua menteri pun lagi bagus.

apa mak kamu tak marah ker? pakai seluar ketat menampakkan kesan khas, baju tiada lengan hingga menampakkan ketiak.. dan yang pasti mesti bertopi dan ber spek hitam.. adakah kamu berasa rimas jika ramai lelaki yang memandang kamu seperti pandangan seekor buaya  serigala.

bagi aku jika kamu mahu berseksian sila seksi di dalam rumah.. dan khusus untuk suami kamu.. (maaf artis ini belum bersuami) dan jangan lah menganggu emosi lelaki leaki normal seperti aku.

pesanan untuk semua artis wanita

2 ulasan:

pakwe still alive berkata...

sapa wei???tiz ke rina kembar rini af??

mr edz berkata...

tak payah tau la.. agak tua..