Isnin, 28 Februari 2011

mari kita pakat pakat doa supaya ADUN cepat mati ..



TEMERLOH - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan peruntukan hampir RM10 juta bagi projek pembangunan rakyat di Dewan Undangan Negeri (DUN) Kerdau di sini. bla bla bla...

Dalam pada itu, Perdana Menteri menegaskan, kesemua projek berkenaan bukan untuk memancing undi sebaliknya menjadi tanggungjawab kerajaan untuk memberi keselesaan kepada rakyat.

sesapa yang berhajat nak jadi YB lepas ni boleh la bersedia untuk di doakan supaya cepat mati... kalau tak nak di doakan macam tu sila buat kerja dengan amanah.. tak kira la YB belah mana.. BN ke PR... oh lupa pulak.. peruntukan ni betul betul ada ke cuma penyedap telinga en PM.. ?

mr edz: pagi tadi tertengok buletin pagi.. sabhery cheek tengah cium pakcik tua yang tak larat.. sakit sejak 2002.. bodo punya lakonan...



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TANAH MERAH 27 Feb. - Lebih 300 masyarakat India yang menjadi penduduk majoriti di Ladang Kerilla, sebuah penempatan perladangan yang terletak lebih 100 kilometer dari Kota Bharu mendapat hadiah paling bermakna iaitu wang tunai RM100,000 bagi membina dewan serbaguna Kuil Maha Mariamman di situ.

LABUAN 26 Feb. - Perdana Menteri hari ini merasmikan Sistem Bekalan Air Labuan Fasa II di sini sekali gus menyelesaikan masalah bekalan air untuk keperluan domestik dan industri di pulau ini sehingga 2030. Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, ia akan membolehkan segala perancangan melonjakkan pulau itu sebagai Pusat Perniagaan dan Kewangan Antarabangsa (IBFC), industri pelancongan, pendidikan dan minyak serta gas akan terus terjamin tanpa sebarang kekangan.


Kat tempat tu takdak pilihanraya pun dia bagi jugak bro..

Rasanya tiap-tiap hari ada ppengumuman peruntukan, projek pembangunan kat malaysia ni. takde pilihanraya pun dia bagi..


-pasepisepus-

mr edz berkata...

tapi kalau mati lagi mewah dapat bro...