Khamis, 27 Januari 2011

gossip: 2 contoh memang artis tak elok di buat Idola

BOLEHKAH seseorang artis menjadi ikon dalam masyarakat? Apakah golongan yang kehidupan mereka menjadi sorotan lampu limpah itu patut diangkat menjadi contoh dan teladan untuk diikuti lebih-lebih lagi oleh generasi muda?

Tidak payah, tidak payah, tidak payah! Itu saranan berulang kali, ironiknya daripada seorang pelakon dan pengacara terkenal, Wardina Safiyyah Fadlullah Wilmot ketika menjadi ahli panel dalam program bual bicara di ruang legar pusat beli belah KB Mall, Kota Bharu.. 24 feb 2010...

ada satu cerita..
1. produser filem (dulu pelakon ) filem merapu sebab tu tak laku.
2. dah tua dah dia ni.
3. anak pompuan dia masuk wad. sebab? eksiden kereta langgar pokok.
4. sebab apa langgar pokok? sebab mabuk.
5. sapa mabuk.. tak tau la sapa mabuk tapi yang tukang bawak kereta tu la.. tapi pakwe anak dia tak masuk wad pun. (korang gi la tanya dia sendiri..)
6. jadinya produser ni anggap dia ni popular la sangat.. macam macam peel dia buat..

hello..... ingat awak tu popular lagi ke? cakap guard tu tak betul la, staff wad berlagak la.. nak panggil melodi la.. kenapa tak panggil sekali krew halaqah.. boleh nasihatkan anak kau dengan kau sekali..

cerita kedua..

1. pelakon pompuan
2. masuk wad sebab tangan cedera.
3. bila time melawat langsir tutup..
4. tengah buat apa tu.... tengah becemolot dengan pakwe...

korang nak romen romen ker.. nak cemolot ke.. nak berzina ke.. pegi la cari empat lain..

mr edz: posting seterusnya... kisah seram yang telah terjadi baru baru ini... sempena filem Keparat : perjanjian berat sebelah antara IPP dan kerajaan yang telah mendapat box opis.. 9 juta


Tiada ulasan: