Selasa, 19 Mac 2013

Pekerjaan yang aku teringin nak buat kalau ada orang bagi peluang kat aku...


Ada beberapa pekerjaan yang aku teringin sangat nak buat kalau ada peluang. Walaupun sebenarnya pekerjaan aku sekarang ni bukanlah cita cita aku sebenarnya. Dan kalau ada sesapa yang nak beri peluang pada aku , aku memang teringin nak buat....

1. DJ radio klasik nasional.
Aku memang minat dengar muzik tapi tak minat kisah artis. Muzik yang aku minat adalah tahun 90an kebawah.. kecuali lagu irama ghazal. Lagu iram melayu lama dan lagu lagu filem lama memang aku minat. Seronok jugak rasanya jadi DJ klasik nasional ni. Rasa aku la..

2. Berlakon dalam CSI
Boleh ker? heheheheh...

3. Jadi pengalih bahasa cerita hentai anime jepun.
Aku rasa aku ada bakat dalam bab ni. sesapa tau kat mana ada ujibakat tolong bagitau yer...

4. Jadi kartunis.
Aku tak lah pandai melukis kartun. Bila nak lukis badan je mesti fail.. Tapi yang ni kena belajar dulu nih...

1 ulasan:

Syida Rasyidah berkata...

yang nombor tiga tu waaahhhhhhhhh :)