Jumaat, 16 November 2012

Filem yang baru aku tengok : Ajiboy




Selasa lepas. Aku bawak anak yang5 tahun aku pegi tengok wayang. memula tu nak tengok sky fall tapi aku takut anak aku dengan aku sekali terpengaruh terpaksa la tengok ajiboy. Ok lah tu dari tengok cerita Idola kecil 5. 

Cerita Ajiboy ni mengisahkan seorang budak yang kononnya genius di beri tanggungjawab oleh bapanya (Angah RL) untuk menguruskan taman tema kerana bapanya akan selalu ke KL untuk meeting. Ajiboy di bantu oleh seorang awek/janda hot anak satu.

dan kemudian di selang seli babak lakonan mat saja dan ... err.. err.. entahla aku pun tak tau apa motif cerita ni.

1. Mat Saja memang sama saja lakonan dia dari memula filem dia.

2. Untuk mengambarkan ajiboy ni bijak kononnya dia boleh membaca buku tebal yang bertajuk "BUSSINESS LAW".

3. Angah RL memang menyelamatkan keadaan sebab dia sorang je yang berlakon secara natural.

4. Aku pun tak tahu sangat cerita pasal apa sebab aku tertidur. Cuma tag line " oh man " menjadi ikutan kedua dua anak aku sekarang ni.

Rating : 2/5 atau 4 / 10

Tiada ulasan: