Selasa, 4 September 2012

memang dasar keturunan babi..




gua memang hangin satu badan, ada satu manusia keturunan babi duduk kat aras rumah gua. sebab apa gua gelar dia macam tu sebab bilik sampah kat aras gua ni belum boleh di gunakan lagi. kiranya kalau sampah sendiri kena hantar kat rumah sampah kat bawah la. Tapi ada satu keluarga keturunan babi yang tak paham  bahasa letak jugak sampah kat situ. Ini dah dua kali dah berlaku.

oh lupa pulak gua babi mana paham arahan. Memang babi betul la. last last gua jugak yang kena buangkan.

gambar tak jadi sangat .


2 ulasan:

mountdweller berkata...

Janganlah hangin sangat, kan memang dah spesis ini tak reti bahasa. Tembak saja kasi Ah Chong kat depan tu!

mr edz berkata...

pak din, kalau saya tahu rumah mana memang saya simbah cat merah biar orang agak dia orang kuat umno hahahahha