Jumaat, 3 Ogos 2012

Berita rasakusut : Maria Ozawa tidak tahu siapa Penerbit 'Saya Pilih BN'





Maria Ozawa

Pelakon dewasa Maria Ozawa mendakwa beliau tidak tahu siapa penerbit kempen  'Saya Pilih BN' yang mula kelihatan dalam akhbar arus perdana dan saluran TV nasional bulan lepas.

Menurut Maria, iklan kempen itu ditawarkan kepadanya menerusi agensi dan beliau menerimanya kerana mesej berkenaan menyokong kerajaan dari sudut demokrasi yang disampaikan iklan tersebut

"Secara jujurnya, saya tidak tahu (siapa penerbitnya). Itu diuruskan pihak agensi. Tapi yang pasti ianya dari BN atau UMNO.

"Bagi saya, saya OK kalau kita kongsi dengan rakyat yang kita punyai hak demokratik dan mengamalkannya.

"Itu sebab saya lakukan (terima iklan itu)," kata Maria sewaktu ditanya tentang penglibatannya dalam iklan itu.

Maria yang sebelum ini menerima Anugerah Pencapaian Khas Puteri Umno pada hujung tahun lalu juga menafikan tanggapan orang ramai yang beliau merupakan ahli Umno.


Malah, beliau juga tidak bercadang untuk berkempen bagi Umno dalam pilihan raya umum akan datang.

"Maaf, saya hanya bekerja untuk itu. saya di bayar untuk berkempen bak kata orang no money no blowjob," kata Maria lagi.

Beliau juga tidak mahu memberi no telepon kepada mr edz kerana dia sudah di lamar seseorang (editor rasakusut).








Tiada ulasan: