Selasa, 22 Mei 2012

Pelakon : di sebalik tabir sebagai seorang pelakon.


gambar hiasan

Banyak orang nak jadi pelakon. Tak kira laki mau pun pompuan. Ada pelakon yang betul betu boleh berlakon. Ada juga yang cuma ada rupa tapi berlakon hampa. Sekarang kita lihat apa yang best menjadi pelakon.

1. Hero.
Dapat peluk pompuan sana, peluk pompuan sini, yang tua yang muda. 
Boleh menang hadiah kereta import tanpa perlu bayar bulanan.


2. heroin.
Best jugak, kena peluk dengan hero yang kacak.
VVIP selalu ngorat, kena gaya dapat kereta, rumah dan duit. 
Yang seksi bolehlah  kita tengok apa yang patut.

3. Jahat
Watak ni paling best, boleh mati berkali kali lepas tu hidup balik. mati dalam cerita ni cerita lain di hidup balik.
Kalau berlakon watak jahat, sampai tua la jadi watak jahat, cuma sekali sekala jer jadi pak lawak.

Tiada ulasan: