Khamis, 10 Mei 2012

Haram jadah...




Haram Jadah punya PM,
Ingat duit Felda tu anda yang punya?
Duit gaji anda pun rakyat yang bayar,
Rumah, kereta, elaun semua rakyat tanggung.
Anda cuma makan kenyang berak cangkung.

Haram Jadah punya Felda pengerusi,
Dah la tak layak lepas tu lantik diri sendiri,
Cakap pandai tapi kerja pun tak reti,
Yang retinya menyapu duit untuk bini sendiri.

Bekas KPN pun semuanya macam haram jadah,
Sekali tengok semuanya macam gangster,
Dua kali tengok ceh rupanya takder telur.
Aku pun tak tau laki ke punde...

Mufti pun ada jugak yang haram jadah,
Sekali jugak dengan majlis pak tua,
Sekali bercakap memang nampak kerisnya,
Kat PM dan bini pernah ke ditegur?





Tiada ulasan: