Isnin, 12 Mac 2012

berita yang aku rasa akan terjadi bila UMno dah kalah...

KUALA LUMPUR, 25 Jun: Pengerusi Koperasi Felda yang di tak layak (KPF), Isa Samad hari ini dihalang dari memasuki pejabat felda.


Beliau yang dihubungi Utusan  memberitahu, beliau ditahan oleh polis bantuan Felda selepas tiba di pintu masuk ibu pejabat Felda di Jalan Gurney pagi tadi.

"Saya tiba di pintu pagar kira-kira jam 8.45 tadi, tiba-tiba saya ditahan tanpa sebarang alasan.
"Saya diberitahu ianya arahan pihak keselamatan Felda," katanya.
.
"Yang lain semua boleh masuk kecuali saya seorang sahaja yang tidak di benarkan masuk," katanya yang kini sedang berusaha berunding dengan pegawai polis Felda untuk masuk ke pejabatnya.
"Saya akan lutu kepala sesapa yang tak bagi saya masuk" katanya lagi dengan nada marah.

Tiada ulasan: