Isnin, 5 Disember 2011

Soi lek kata memang betul.. mari kita tengok bisnes apa yang akan lingkup..

Soi Lek: Hudud akan musnah ekonomi Malaysia, bawa binasa diri

ya betul tu.. banyak perniagaan akan musnah... pelabur pelabur akan lari..

1. perniagaan rumah urut/seks
korang nak mampus .. jika di dapati bersalah berzina ena 100 rotan, yang dah kawen pulak kena rejam.. sapa berani buat kalau ada yang dah kena..

2. perniagaan judi
yang ramai beli kat kedai nombor adalah orang Islam.. tak kira PAS ke Umno.. betul tak?

3.perniagaan arak
4. perniagaan kelab malam.

apa pun dia ni bukannya paham pun.. jahil tambah dia ni kafir.. kesian takder orang umno tolong bagi keterangan kat dia.. hah ada.. tolong perlekehkan hukum Islam lagi ada... lantak la kat ko.. korang bantai  oi lek ni pun bukan boleh buat apa.. cuma kita doakanlah semoga Allah bagi hidayah kat semua orang.. amin

Tiada ulasan: