Rabu, 21 Disember 2011

Panglima Ludah Mengamuk



Panglima lucah ludah bersama pengikutnya


KL : Panglima Ludah hari ini memberi amaran akan meludah dan menampar seorang pekerja rumah urut kerana tidak mahu mengurut B2B salah seorang panglima mereka secara percuma. Menurut beliau mengapa mahu mebayar sedangkan kawasan rumah urut itu di kawasan mereka.

Sambil menunjuk nunjukkan jari beliau berkata dengan nada marah " awas yer, dahlah kawasan ni kami jaga pastu nak kena bayar pulak. kalau aku jumpa budak urut tu aku ludah muka kau ptuih ptuih."
" kau ingat kau sapa! jangan nak kurang ajar tau.. ptuih ptuih"

pihak rasakusut berjaya menemui pekerja rumah urut tersebut dan bertanyakan tentang amaran dari geng panglima ludah. Dan ini reaksi beliau " Bang..  bukan saya tak mau urut free.. hutang saya dia tak bayar.. bukan banyak pun RM 70 jer.. dah betahun dah bang" tambahnya lagi sambil mengurut B2B wartawan rasakusut.


Tiada ulasan: