Rabu, 30 November 2011

apa yang perlu najb dan rosmah buat jika kalah PRU 13 nanti.

aku ada terpikir apa yang perlu najib dan rosmah buat jika PRU nanti BN kalah banyak kerusi sebab tak dapat majoriti 2/3 kerusi? apa yang perlu diorang buat pada malam nya dan seterusnya... mari kita pikirkan...

1. memula kena pikir kat mana diorang nak tidur.. aku rasa takleh tidur kot.. sebab dia dah tak jadi PM so kena la keluar dari rumah PM. takper anda boleh numpang rumah rais yatim kat ampang. sebab rumah rais kan besor..

2. belajar ilmu menghilangkan diri.. ini kena belajar dari khir toyo... 2 minggu orang tak buleh nak cari kat mana... kih..kih..kih...

3. kena sorok mana mana beg ataupun barang kemas kak ros.. sebab nanti karang ada yang tercicir.. tapi macam mana nak sorok sebab banyak sangat.. takpelah sedekah jer la kat masjid tak pun rumah kebajikan..

4. cari peguam paling terer kat dunia... sebab nanti kang kena dakwa sebab banyak bukti penyelewengan akan terbongkar.. ramai la nanti tukang ampu akan lari.. sebab korang dah takder kuasa sapa nak layan..

5. belajar cakap monggolia.. hari tu anwar cakap kalau dia jadi PM najib akan jadi duta kat monggolia.. kira ada lagi la jawatan. tak la kejam sangat kan. tapi kalau aku la jadi pm aku lantik ko jadi siak kat masjid putrajaya.. bukan apa untuk bekalan hari akhirat.

6. Rosmah kena masuk kelas menyanyi dengan siti hajar.. sebab kan dah tak jadi first lady.. laki kau pun dah tak jadi PM.. duit pun tak berapa nak ada.. jadinya buat album jadi penyanyi..

Tiada ulasan: